Forum www.pokojowymc.fora.pl Strona Główna www.pokojowymc.fora.pl
Minecraft Serwer Pokojowy 1.16.2 --- IP: peace.mine.game
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WorldEdit - Komendy i uprawnienia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pokojowymc.fora.pl Strona Główna -> Miecraft poradniki - samouczki - komendy dla Admina
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panjanek
Administrator



Dołączył: 08 Wrz 2020
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:49, 10 Wrz 2020    Temat postu: WorldEdit - Komendy i uprawnienia

Lista komend WorldEdit
/biomeinfo:
Opis: Sprawdza informacje o biome w bloku, na którym się patrzymy.
Uprawnienia: worldedit.biome.info
//setbiome:
Opis: Zamienia biom w zaznaczonym regionie.
Uprawnienia: worldedit.biome.set
/biomelist:
Opis: Pokazuje listę wszystkich dostępnych biomów.
Uprawnienia: worldedit.biome.list
/chunkinfo:
Opis: Pokazuje informacje o chunku, w którym się znajdujesz.
Uprawnienia: worldedit.chunkinfo
/listchunks:
Opis: Lista wszystkich chunków w zaznaczonym regionie.
Uprawnienia: worldedit.listchunks
/delchunks:
Opis: Usuwa chunk z zaznaczonego regionu.
Uprawnienia: worldedit.delchunks
//cut:
Opis: Wycina zaznaczenie do schowka.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.cut
//paste:
Opis: Wkleja wcześniej zaznaczony/wycięty element w miejsce, na którym stoisz.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.paste
//schematic:
Opis: Polecenie odpowiadające za schematy.
Uprawnienia: worldedit.schematic
//schematic formats:
Opis: Lista dostępnych formatów schematów.
Uprawnienia: worldedit.schematic.formats
//schematic load:
Opis: Ładuje do schowka wybrany schemat.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.load, worldedit.schematic.load
//schematic list:
Opis: Pokazuję listę zapisanych schematów.
Uprawnienia: worldedit.schematic.list
//schematic save:
Opis: Zapisuje zaznaczony region do schematu.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.save, worldedit.schematic.save
/clearclipboard:
Opis: Czyści schowek.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.clear
//load:
Opis: Załaduj schemat do schowka.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.load
//save:
Opis: Zapisuje schemat z twojego schowka.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.save
//copy:
Opis: Kopiuje zaznaczony region do schowka.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.copy
//flip:
Opis: Odwraca zawartość schowka.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.flip
//rotate:
Opis: Obraca zawartość schowka.
Uprawnienia: worldedit.clipboard.rotate
/we:
Opis: Komenda WorldEdita
/we reload:
Opis: Przeładowuje wtyczkę WorldEdit.
Uprawnienia: worldedit.reload
/we tz:
Opis: Ustawia strefę czasową.
/we version:
Opis: Sprawdza aktualną wersję WorldEdit.
/we help:
Opis: Wyświetla pomoc dotyczącą wtyczki.
Uprawnienia: worldedit.help
//fast:
Opis: Uruchamia tryb szybki.
Uprawnienia: worldedit.fast
//gmask:
Opis: Ustawia globalną maskę.
Uprawnienia: worldedit.global-mask
//searchitem:
Opis: Wyszukaj wybrany przedmiot.
//limit:
Opis: Zmień limit zmian bloku.
Uprawnienia: worldedit.limit
//hcyl:
Opis: Generuje pusty cylinder.
Uprawnienia: worldedit.generation.cylinder
//cyl:
Opis: Generuje cylinder z wypełnieniem.
Uprawnienia: worldedit.generation.cylinder
//hsphere:
Opis: Tworzy pustą kulę.
Uprawnienia: worldedit.generation.sphere
//sphere:
Opis: Tworzy kulę z wypełnieniem.
Uprawnienia: worldedit.generation.sphere
/forestgen:
Opis: Tworzy las.
Uprawnienia: worldedit.generation.forest
/pumpkins:
Opis: Tworzy dynie.
Uprawnienia: worldedit.generation.pumpkins
//pyramid:
Opis: Tworzy piramidę z wypełnieniem.
Uprawnienia: worldedit.generation.pyramid
//hpyramid:
Opis: Tworzy piramidę bez wypełnienia.
Uprawnienia: worldedit.generation.pyramid
//generate:
Opis: Generuje kształt według formuły.
Uprawnienia: worldedit.generation.shape
//generatebiome:
Opis: Ustawia biom według wybranej formuły.
Uprawnienia: worldedit.generation.shape, worldedit.biome.set
//undo:
Opis: Cofa poprzednią akcję.
Uprawnienia: worldedit.history.undo
//redo:
Opis: Przywraca cofniętą akcje.
Uprawnienia: worldedit.history.redo
//clearhistory:
Opis: Usuwa historię działań.
Uprawnienia: worldedit.history.clear
/unstuck:
Opis: Przenosi na najwyższy punkt, gdy użytkownik jest zamurowany.
Uprawnienia: worldedit.navigation.unstuck
/ascend:
Opis: Przenosi na poziom wyżej.
Uprawnienia: worldedit.navigation.ascend
/descend:
Opis: Przenosi poziom niżej.
Uprawnienia: worldedit.navigation.descend
/ceil:
Opis: Tworzy blok szkła, gdy gracz stoi na solidnym bloku.
Uprawnienia: worldedit.navigation.ceiling
/thru:
Opis: Przenosi użytkownika przez ścianę.
Uprawnienia: worldedit.navigation.thru.command
/jumpto:
Opis: Przenosi na najwyższy poziom ściany.
Uprawnienia: worldedit.navigation.jumpto.command
/up:
Opis: Przenosi na wybrany poziom, tworząc blok szkła pod nogami.
Uprawnienia: worldedit.navigation.up
//line:
Opis: Rysuje linię z bloków w wybranym regionie.
Uprawnienia: worldedit.region.line
//curve:
Opis: Tworzy wygładzoną linie w wybranych punktach.
Uprawnienia: worldedit.region.curve
//overlay:
Opis: Tworzy warstwę bloków w wybranym regionie.
Uprawnienia: worldedit.region.overlay
//center:
Opis: Ustawia blok na środku regionu.
Uprawnienia: worldedit.region.center
//naturalize:
Opis: Tworzy 3 warstwy ziemi.
Uprawnienia: worldedit.region.naturalize
//walls:
Opis: Tworzy ściany w zaznaczonym regionie.
Uprawnienia: worldedit.region.walls
//faces:
Opis: Tworzy sześcian z wybranych bloków.
Uprawnienia: worldedit.region.faces
//smooth:
Opis: Wygładza zaznaczony teren.
Uprawnienia: worldedit.region.smooth
//move:
Opis: Przesuwa zaznaczenie w danym kierunku.
Uprawnienia: worldedit.region.move
//regen:
Opis: Przywraca zaznaczony teren do naturalnego świata.
Uprawnienia: worldedit.regen
//forest:
Opis: Tworzy las w zaznaczonym regionie.
Uprawnienia: worldedit.region.forest
//replace:
Opis: Zamienia wybrany blok na inny blok.
Uprawnienia: worldedit.region.replace
//stack:
Opis: Powiela zaznaczony w wybranym kierunku.
Uprawnienia: worldedit.region.stack
//set:
Opis: Ustawia zaznaczony region na wybrany blok.
Uprawnienia: worldedit.region.set
/.s:
Opis: Wykonuje ostatni CraftScript
Uprawnienia: worldedit.scripting.execute
/cs:
Opis: Wykonuje CraftScript
Uprawnienia: worldedit.scripting.execute
//pos2:
Opis: Ustawia pozycję 2.
Uprawnienia: worldedit.selection.pos
//chunk:
Opis: Ustaw zaznaczenie na bieżący chunk.
Uprawnienia: worldedit.selection.chunk
//pos1:
Opis: Ustaw pozycję 1.
Uprawnienia: worldedit.selection.pos
//hpos1:
Opis: Ustaw pozycję 1 na blok, który się patrzysz.
Uprawnienia: worldedit.selection.hpos
//hpos2:
Opis: Ustaw pozycję 2 na blok, który się patrzysz.
Uprawnienia: worldedit.selection.hpos
//wand:
Opis: Przywołuje magiczną różdżkę.
Uprawnienia: worldedit.wand
/toggleeditwand:
Opis: Włącza / wyłącza magiczną różdżkę.
Uprawnienia: worldedit.wand.toggle
//contract:
Opis: Umów obszar zaznaczenia.
Uprawnienia: worldedit.selection.contract
//outset:
Opis: Rozwiń obszar zaznaczenia.
Uprawnienia: worldedit.selection.outset
//inset:
Opis: Wstaw obszar wyboru.
Uprawnienia: worldedit.selection.inset
//distr:
Opis: Pokazuję listę bloków w zaznaczonym regionie.
Uprawnienia: worldedit.analysis.distr
//sel:
Opis: Wybierz bieżący region.
//desel:
Opis: Odznacz bieżący region.
//count:
Opis: Pokazuje ilość wybranego bloku w zaznaczonym regionie.
Uprawnienia: worldedit.analysis.count
//size:
Opis: Pokazuje informacje o zaznaczonym regionie.
Uprawnienia: worldedit.selection.size
//expand:
Opis: Powiększ zaznaczony region.
Uprawnienia: worldedit.selection.expand
//shift:
Opis: Przesuwa zaznaczony region.
Uprawnienia: worldedit.selection.shift
/snapshot:
Opis: Komenda odpowiadająca za snapshot
Uprawnienia: worldedit.snapshots
/snapshot use:
Opis: Wybierz snapshot, który chcesz użyć.
Uprawnienia: worldedit.snapshots.restore
/snapshot sel:
Opis: Wybierz snapshot na podstawie identyfikatora listy.
Uprawnienia: worldedit.snapshots.restore
/snapshot list:
Opis: Lista dostępnych snapshot.
Uprawnienia: worldedit.snapshots.list
/snapshot after:
Opis: Wybierz najnowszy snapshot po wybranej dacie.
Uprawnienia: worldedit.snapshots.restore
/snapshot before:
Opis: Wybierz najnowszy snapshot przed wybraną datą.
Uprawnienia: worldedit.snapshots.restore
/restore:
Opis: Przywróć zaznaczenie z snapshota.
Uprawnienia: worldedit.snapshots.restore
//:
Opis: Uruchamia super kilof, który pozwala niszczyć bloki jednym kliknięciem bez potrzeby bycia na trybie kreatywnym.
Uprawnienia: worldedit.superpickaxe
/superpickaxe:
Opis: Uruchamia tryb super kilofa.
/superpickaxe single:
Opis: Tryb pojedynczego bloku w trybie super kilofa
Uprawnienia: worldedit.superpickaxe
/superpickaxe area:
Opis: Tryb super kilofa w danym regionie.
Uprawnienia: worldedit.superpickaxe.area
/superpickaxe recur:
Opis: Zmień wielkość niszczonego obszaru przez super kilof.
Uprawnienia: worldedit.superpickaxe.recursive
/tool:
Opis: Informacje o komendzie tool.
/tool none:
Opis: Usuwa przypisane polecenie dla przedmiotu.
/tool tree:
Opis: Ustawia tworzenie drzew dla wybranego przedmiotu.
Uprawnienia: worldedit.tool.tree
/tool repl:
Opis: Ustawia zamianę bloków dla wybranego przedmiotu.
Uprawnienia: worldedit.tool.replacer
/tool floodfill:
Opis: Ustawia wypełnienie dla wybranego przedmiotu.
Uprawnienia: worldedit.tool.flood-fill
/tool deltree:
Opis: Ustawia usuwanie drzew dla wybranego narzędzia.
Uprawnienia: worldedit.tool.deltree
/tool farwand:
Opis: Ustawia magiczną różdżkę, która pozwala na ustawienia pozycji z odległości.
Uprawnienia: worldedit.tool.farwand
/tool info:
Opis: Ustawia narzędzie, które pokazuje informacje o danym bloku.
Uprawnienia: worldedit.tool.info
/size:
Opis: Ustawia wielkość pędzla.
Uprawnienia: worldedit.brush.options.size
/mask:
Opis: Ustawia maskę pędzla.
Uprawnienia: worldedit.brush.options.mask
/none:
Opis: Usuwa przypisane.
/tree:
Opis: Przypisuje tworzenie drzewa dla wybranego przedmiotu.
Uprawnienia: worldedit.tool.tree
/repl:
Opis: Przypisuje zmianę bloku dla wybranego przedmiotu.
Uprawnienia: worldedit.tool.replacer
/brush:
Opis: Pokazuje informacje o komendzie brush.
/brush sphere:
Opis: Przypisuje do przedmiotu pędzel w kształcie koła.
Uprawnienia: worldedit.brush.sphere
/brush cylinder:
Opis: Przypisuje do przedmiotu pędzel w kształcie cylindra.
Uprawnienia: worldedit.brush.cylinder
/brush clipboard:
Opis: Przypisuje do przedmiotu pędzel w formie zapisanego schematu w schowku.
Uprawnienia: worldedit.brush.clipboard
/brush smooth:
Opis: Pędzel w formie wygładzania.
Uprawnienia: worldedit.brush.smooth
/brush ex:
Opis: Pędzel, który gasi ogień.
Uprawnienia: worldedit.brush.ex
/deltree:
Opis: Usuwa drzewa.
Uprawnienia: worldedit.tool.deltree
/farwand:
Opis: Ustawia magiczną różdżkę na odległość dla przedmiotu.
Uprawnienia: worldedit.tool.farwand
/lrbuild:
Opis: Narzędzie, które pozwala na budowanie z odległości.
Uprawnienia: worldedit.tool.lrbuild
/info:
Opis: Informacje o danym bloku.
Uprawnienia: worldedit.tool.info
//fillr:
Opis: Tworzy podłogę z wybranego bloku i w danym rozmiarze.
Uprawnienia: worldedit.fill.recursive
//drain:
Opis: Usuwa ławę / wodę z danego obszaru.
Uprawnienia: worldedit.drain
//fixlava:
Opis: Naprawia rozlewającą się ławę.
Uprawnienia: worldedit.fixlava
//fixwater:
Opis: Naprawia rozlewającą się wodę.
Uprawnienia: worldedit.fixwater
//removeabove:
Opis: Usuwa bloki, które znajdują się nad graczem.
Uprawnienia: worldedit.removeabove
//removebelow:
Opis: Usuwa bloki, które znajdują się pod graczem.
Uprawnienia: worldedit.removebelow
//removenear:
Opis: Usuwa bloki z wybranej odległości.
Uprawnienia: worldedit.removenear
//replacenear:
Opis: Zamienia bloki z wybranej odległości.
Uprawnienia: worldedit.replacenear
//snow:
Opis: Tworzy warstwy śniegu.
Uprawnienia: worldedit.snow
//thaw:
Opis: Usuwa śnieg.
Uprawnienia: worldedit.thaw
//ex:
Opis: Gasi ogień w pobliżu gracza.
Uprawnienia: worldedit.extinguish
/butcher:
Opis: Zabija wszystkie stwory w pobliżu gracza.
Uprawnienia: worldedit.butcher
/remove:
Opis: Usuwa wszystkie byty w pobliżu gracza.
Uprawnienia: worldedit.remove
//calc:
Opis: Oblicza wyrażenie matematyczne.
Uprawnienia: worldedit.calc
//fill:
Opis: Wypełnia region wybranym blokiem.
Uprawnienia: worldedit.fill
//help:
Opis: Wyświetla listę wszystkich poleceń.
Uprawnienia: worldedit.help





zrodloL [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panjanek
Administrator



Dołączył: 08 Wrz 2020
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:10, 10 Wrz 2020    Temat postu:

Przydatne komendy z pluginu WorldEdit
Komendy z pluginu WorldEdit krok po kroku.
Historia
//undo [ilość] – Cofa ostatnio wykonane czynności.
//redo [ilość] – Ponawia cofnięte czynności.
/clearhistory – Czyści historię.

Zaznaczanie
//wand – Daje różdżkę
/toggleeditwand – Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//sel <cuboid/poly> – Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.
//pos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//pos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//hpos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//hpos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand – <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand – <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//expand – <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.
//contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.
//outset [-hv] <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.
//inset [-hv] <wartość> – Kurczy zaznaczenie z każdej strony.
//shift <wartość> [kierunek] – Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.
//size – Wyświetla rozmiar zaznaczenia.
//count <materiał> – Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.
//distr [-c] – Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panjanek
Administrator



Dołączył: 08 Wrz 2020
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:18, 13 Wrz 2020    Temat postu:

za: http://www.pokojowymc.fora.pl/posting.php?mode=reply&t=21

Komendy z pluginu WorldEdit krok po kroku.
Historia
//undo [ilość] – Cofa ostatnio wykonane czynności.
//redo [ilość] – Ponawia cofnięte czynności.
/clearhistory – Czyści historię.

Zaznaczanie
//wand – Daje różdżkę
/toggleeditwand – Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//sel <cuboid/poly> – Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.
//pos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//pos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//hpos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//hpos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand – <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand – <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//expand – <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.
//contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.
//outset [-hv] <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.
//inset [-hv] <wartość> – Kurczy zaznaczenie z każdej strony.
//shift <wartość> [kierunek] – Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.
//size – Wyświetla rozmiar zaznaczenia.
//count <materiał> – Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.
//distr [-c] – Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.

Modyfikowanie regionów
//set <materiał> – Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.
//replace <na materiał> – Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.
//replace <z materiału> <na materiał> – Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.
//overlay <materiał> – Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.
//walls <materiał> – Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.
//outline <materiał> – Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.
//smooth – Wygładza zaznaczony obszar.
//regen – Regeneruje zaznaczony obszar.
//move [odległość] [kierunek] – Przesuwa zawartość zaznaczenia.
//stack [odległość] [kierunek] – Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.

Schowek
//copy – Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.
//cut – Wycina zaznaczenie.
//paste [-ao] – Wkleja zaznaczenie ze schowka.
//rotate <kąt w stopniach> – Obraca zaznaczenie ze schowka.
//flip [kierunek] – Odwraca zaznaczenie ze schowka.
//load <nazwa pliku> – Ładuje plik .schematic do schowka.
//save <nazwa pliku> – Zapisuje schowek do .schematic.
/clearclipboard – Czyści schowek.

Kreacja
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.
//hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę.
/forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] – Tworzy las.
/pumpkins [rozmiar] – Tworzy las dyń.

Edycja terenu
//fill <materiał> <promień> [głębokość] – Wypełnia dziurę.
//fillr <materiał> <promień> – Wypełnia dziurę rekurencyjnie!?
//drain <promień> – Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody.
/fixwater <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody.
/fixlava <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy.
/removeabove [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki nad twoją głową.
/removebelow [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki pod twoimi stopami.
/replacenear <rozmiar> <z bloku> <na blok> – Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy.
/removenear [materiał] [rozmiar] – Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy.
/snow [promień] – Symuluje opad śniegu.
/thaw [promień] – Usuwa śnieg.
//ex [rozmiar] – Gasi ogień.
/butcher <promień> – Zabija pobliskie moby.
/remove <rodzaj> <promień> – Usuwa „luźne” bloki w określonej okolicy. Możliwe rodzaje – items (narzędzia), arrows (strzały), tnt (dynamit), minecarts (Minecarty), boats (łódki), paintings (obrazy).

Narzędzia do chunków
/chunkinfo – Wyświetla nazwę chunku, w którym się znajdujesz.
/listchunks – Wyświetla listę używanych chunków.
/delchunks – Generuje skrypt usuwający chunki.

Super kilof
// – Tworzy super kilof.
/sp single – Włącza tryb pojedynczych bloków.
/sp area <zasięg> – Włącza tryb strefowy.
/sp recur <zasięg> – Włącza tryb rekursywny.

Narzędzia
/none – Wyłącza wszystkie narzędzia.
/info – Włącza narzędzie informacyjne.
/tree <rodzaj> – Włącza narzędzie do drzew. Możliwe tryby: [tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (biała kora), pine (sosna), randredwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (następny typ sekwoi), rand (losowy), random (losowy)]
//repl <materiał> – Włącza narzędzie do podmieniania bloków.

Pędzle
//brush sphere [-h] <rodzaj> <promień> – Włącza kulisty pędzel.
//brush cylinder [-h] <rodzaj> <promień> [wysokość] – Włącza cylindryczny pędzel.
//brush clipboard – Włącza pędzel ze schowka.
//brush smooth <promień> – Włącza pędzel wygładzający.
//mat <materiał> – Zmienia materiał dla aktualnego pędzla.
//mask – Usuwa maskę.
//mask <maska> – Ustawia maskę.

Przemieszczanie się
/unstuck – Przenosi cię w górę, w pierwsze wolne miejsce.
/ascend – Przenosi cię poziom w górę.
/descend – Przenosi cię poziom w dół.
/ceil – Przenosi cię do sufitu.
/thru – Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz.
/jumpto – Przenosi cię do bloku, na który patrzysz.
/up – Przenosi cię w górę.

Snapshoty
//restore [snapshot] – Przywraca wybrany snapshot.
//snap use <snapshot> – Używa wybranego snapshotu.
//snap list [num] – Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów.
//snap before <data> – Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą.
//snap after <data> – Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie.

Skrypty
/cs <skrypt> – Wykonuje skrypt.
/.s – Wykonuje ponownie ostatni skrypt z nowymi wartościami.
/<skrypt>.js – Wykonuje skrypt .js

Główne komendy
/search <nazwa przedmiotu> – Szuka przedmiotu po jego nazwie.
//worldedit reload – Odświeża konfigurację WorldEdita.
//worldedit version – Wyświetla wersję WorldEdita.
//worldedit tz – Ustawia tymczasowo strefę czas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pokojowymc.fora.pl Strona Główna -> Miecraft poradniki - samouczki - komendy dla Admina Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin